Caroline MARTI

GRIPIC
...
  • Professor
  • GRIPIC - Groupe de recherches interdisciplinaires sur les processus d'information et de communication
  • http://www.gripic.fr/utilisateur/caroline-marti
  • Communities
    Digital Humanities
  • Expertise
    Advertising & Marketing
    Digitial Humanities

Responsibilities

Head of Branding Department (5 Masters)

Selected publications

- Marti, C. Cultural Mediations of Brands: Unadvertization and Quest for Authority. Iste Wiley, coll. « Communication Approaches to commercial mediation set », 2020, 224 p.

- Marti, C. Les médiations culturelles des marques: Une quête d'autorité. Iste, coll. « Approches communicationnelles des médiations marchandes », 2019, 244 p.

Berthelot-Guiet, K, Marti, C, and Patrin-Leclère, V. La fin de la publicité ? Tours et contours de la dépublicitarisation. Édition Le Bord de l'eau, coll. « Mondes marchands », 2014, 200 p.

Industrial collaborations

KR MEDIA